افزایش ۴ هزار مگاواتی مصرف برق در کشور-راهبرد معاصر

افزایش ۴ هزار مگاواتی مصرف برق در کشور

مدیرعامل شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) با اشاره به اوج مصرف ٧٧ هزار و ۵۱۴ مگاواتی شبکه برق کشور که یک رکورد تازه در این زمینه محسوب می شود، گفت: این میزان، معادل مصرف برق سه استان خراسان رضوی، شمالی و جنوبی است.
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۷ - ۲۳ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 13
کد خبر: ۲۴۹۷۷۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ «مصطفی رجبی مشهدی» افزود: افزایش با این شدت مصرف برق که در پی استفاده نادرست از وسایل سرمایشی ایجاد می شود، به شبکه های برق فشار زیادی وارد می کند.

وی ادامه داد: در عین حال که همکاران ما در بخش های مختلف تلاش می کنند تا برق با بهترین کیفیت و به صورت پایدار به تمام نقاط کشور به ویژه نواحی گرمسیری جنوبی برسانند، همراهی مردم به طور قطع مکمل خوبی برای تلاش های بی وقفه صنعت برق در خدمت رسانی به همه مشترکان خواهد بود.

به گزارش ایرنا، امسال علاوه برای پاداش‌ها، وزارت نیرو و شرکت توانیر اعلام کردند ۸۰ میلیون جایزه هم به مشترکان خواهند داد. برای این منظور پویشی با نام «با انرژی» راه‌اندازی شده است که مشترکان با مراجعه به این پویش می‌توانند از جوایز آن شامل ۳۰۰ دستگاه خودرو، کمک خرید لوازم‌خانگی، کمک خرید لوازم الکترونیکی و اینترنت برخوردار شوند.

پاداش مدیریت مصرف در سال جاری برای «همه مناطق تا نصف الگو»، با نرخ ۲ هزار تومان به‌ازای هر کیلووات‌ساعت کاهش مصرف و «بیش از نصف الگو تا الگو» با نرخ یک‌هزار و ۵۰۰ تومان به‌ازای هر کیلووات‌ساعت کاهش مصرف پاداش برای مشترکان محاسبه می‌شود./ایرنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار